Overslaan en naar de inhoud gaan

'Communicatie' onzichtbaar op Fusion

Wie vanuit de PR-, voorlichting- en corporate communicatiehoek naar het Fusion-congres gaat, zal zich achter het oor krabben bij het zien…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wie vanuit de PR-, voorlichting- en corporate communicatiehoek naar het Fusion-congres gaat, zal zich achter het oor krabben bij het zien van het programma (zie ). Vrijwel alle key-note speakers komen uit de marketing en reclame. Kay van der Linde en Jan Driessen redden de eer van het 'communicatie-vak'. Let wel: vanuit hun rol in de creatieve campagnes van politieke partijen. Oh ja, en in twee side-sessions mogen we onder elkaar wat neuzelen.

related partner content for mobile comes here

Ik kan me de worsteling van de programma-samenstellers wel voorstellen bij het zoeken naar sprekers uit 'onze' hoek van het vak. Wie laat nu echt eens wat zien? Wie verschuilt zich niet achter het spel achter de schermen en de afhankelijkheid van management en derden? Wanneer horen we communicatie-managers eens roepen hoe ze het wel gaan doen in plaats van hoe het niet moet? Ook op deze Commlog is vooral vaak te lezen hoe anderen het verkeerd doen. Lekker veilig.

Ik geef de Fusion-organisatoren dus groot gelijk dat ze kiezen voor de branie, zichtbaarheid en vernieuwingsdrift van de broeders in de marketing en reclame. Kom dus vooral naar hen kijken en luisteren hoe het wel moet!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in