
Hij was bij de start van MolBlog de eerste gastblogger en omdat hij onlangs Skoeps.nl begon, mag hij weer: Michael Nederlof.
Michael (44, op de foto als Skoeps-lijk) was directeur marketing en verkoop van PCM Dagbladen. Daarvoor werkte hij gedurende 3 jaar in Nederland en vervolgens 7 jaar internationaal bij TPG Post. En daarvoor bij VNU Tijdschriften, waaronder vier jaar als marketeer op Nieuwe Revu.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPOver Skoeps hebben we al het een en ander geschreven. Het is het "eerste Nederlandse online en mobiele beeldplatform met landelijk en regionaal nieuws'.
Deze week mag Michael laten zien wat er gaande is achter de schermen van dit initiatief.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee