On van KPN/Heineken lonkt naar Zuid-Europa
Onverwacht druk en gezellig was het gisteren in de nauwe paden van de MediaExpo in de Rai, een uitstekend initiatief van de Mediawerkgroep met een gavarieerd aanbod van Kleurplaten.nl en Met Bas tot en met Endemol, Sanoma en PCM. Daar vernam ik dat het crescendo gaat met On van Heineken en KPN.
On breidt het aantal schermen razendsnel uit: nu beeldschermen in 150 uitgaanslocaties, met nog 50 uit te voeren contracten. In 2007 is een groei voorzien naar 500.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEn volgend jaar wil On de stap maken naar het buitenland, om te beginnen in landen waar Heineken sterk vertegenwoordigd is in de horeca: Frankrijk, Italië en/of Spanje.
Qua aantal adverteerders gaat het nog niet snel. Leuk was het aanhaken van KLM die eens verschrikkelijk hip wilde doen met een campagne op On. Ook O'Neill en HP vertonen reclamefilms, maar verder zijn het vooral Sony (oorspronkelijk deelnemer in On), Heineken en KPN zelf die de schermen vullen in de horeca. Volgens mij moet er nog heel veel geld bij in deze fase.
Er moeten dus meer adverteerders komen bij On. Een contract met een grote sportartikelenfabrikant staat op stapel. De (Duitse) naam viel per ongeluk, maar die moet nog even onder de roos blijven...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid