Mobile Search: nieuwe marktperspectieven


- De browser-display die van 1024*768 teruggaat naar de grootte van een pakje zakdoekjes. Geen plaats meer voor 10 zoekresultaten, voor al dat scrollen kiest de mobiele industrie waarschijnlijk niet.
- Om stevige keywordprijzen te omzeilen loont 't nu om niet altijd voor de top-results te gaan, maar een meer kosten-efficiente afweging te maken door je ook op lagere rankings te richten. Mobile search gaat je vermoedelijk dwingen tot een hardere competitie voor die ene top-listing.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS-Search zelf krijgt daarin weer wat meer 't karakter van Q&A: "Waar zit de dichtstbijzijnde meubelzaak of de goedkoopste wijnhandel..?" Met 1, of enkele resultaten.
- ROI is altijd belangrijk, maar een selectief proces en scoren op de ècht goede keywords worden relatief belangrijker. Landingspagina's in WML zijn vermoedelijk een must-have.
Vraagt natuurlijk om nieuw specialisme bij zowel SEO-bureau als marketeers. Early adaptors doen er hun voordeel mee...Lees verder
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid