Overslaan en naar de inhoud gaan

Playboy advertenties met redactiegezicht

John de Mol zei vorige week tijdens Picnic06 dat media met adverteerders inhoudelijk samen ervaringen voor consumenten moeten creëren.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

John de Mol tijdens Picnic06 dat media met adverteerders inhoudelijk samen ervaringen voor consumenten moeten creëren. Vroeger heette dat met een vies woord 'advertorials'. Maar nu acht men de consument 'volwassen genoeg' om zelf het onderscheid te bepalen. neemt de proef op de som.

related partner content for mobile comes here

dat een campagne maakt voor de Las Vegas Convention and Visitors Authority met cartoons in de stijl van Playboy.

In het blad zullen advertenties verschijnen met tekeningen van de hand van Doug Sneyd, een van de eigen cartoonisten van Playboy.

Hij tekent onder meer een man en vrouw op en bank, waarbij de man zegt: "I lees Playboy voor de artikelen". Daarop zegt zij: "Ik ga naar Las Vegas voor de shows."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in