Overslaan en naar de inhoud gaan

Google analytics versus SKO: tussenstand 10-0

door gastblogger Michael Nederlof
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat waanzinnig verslavend (alweer een gratis service) is .

related partner content for mobile comes here

Elke dag en als je wilt zelfs elk uur kan je analyseren tot je gek wordt. Samen met DART voor onze adverteerders is de waarheid keihard en zonder discussie.

Wat een verschil met hoe televisiekijkcijfers worden gemeten. ff eerlijk zeggen ! Wie kent iemand die ooit zo'n kastje heeft gehad of nu heeft ?

Blijft ongelofelijk dat de BVA ( bond van adverteerders) dat maar blijft toestaan. Dat terwijl nog steeds zo'n 50% van alle advertebntiebestdeingen op TV gaan.

Ook voor Print laat onderzoek nog wel wat te wensen om bijvoorbeeld over te gaan naar dagbereik en nummerbereik. En wat te denken van Outdoor. Hoezo eyeballs ?
Echt totaal onduidelijk welke effect en welke aantallen op outdoor hebben. Vergelijk dat met het aantal views dat Zoom-in of Volkskrant met hun online video's halen.
Ach weet je het beste is gewoon Bioscoop. 100% confrontatiekans ! Tenzij je in het donker natuurlijk net durft om je nieuwe liefde vol op de mond te pakken .....

michael@skoeps.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in