Wegener h-a-h in zee met Interview-NSS
Wegener Huis-aan-huiskranten heeft Interview-NSS de opdracht verleend om voor 2007 het tweejaarlijks Huis-aan-huiskranten onderzoek uit te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is inmiddels de derde keer dat dit bereiksonderzoek plaatsheeft. In het onderzoek wordt het leesbereik binnen de verschillende doelgroepen gemeten van de huis-aan-huiskranten, regionale- en landelijke dagbladen en gratis dagbladen.
Ook worden er kwalitatieve aspecten, zoals leesduur, kwaliteit van de redactie en advertenties en gebruikswaarde van het mediumtype huis-aan-huiskranten opgenomen in het onderzoek
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Interview-NSS ondervraagt 24.000 respondenten in het verspreidingsgebied van Wegener huis-aan-huiskranten. In totaal worden er 475 titels betrokken in het onderzoek waarvan 166 titels.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid