Verkiezingscampagne 'U heeft het voor het zeggen'
Ook dit jaar voert het ministerie van BZK een campagne om kiezers te wijzen op het belang van stemmen. De verkiezingscampagne gaat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze campagne, met de slogan ‘U heeft het voor het zeggen’ moet ook de opkomst verhogen. Binnen de campagne is apart aandacht voor jongeren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Minister Remkes de aftrap van de campagne. Hij doet dit samen met Sophie Hilbrand, die is gestrikt als boegbeeld van de jongerencampagne, en een aantal jongeren die op 22 november voor het eerst mogen gaan stemmen. Tijdens de aftrap wordt voor het eerst de televisiespot getoond.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne bestaat uit een televisie- en een radiospot, een website, posters en abri’s. Speciaal voor jongeren is er een aparte website pushthatbutton.nl en een T-shirtlijn. Ook komt er een aantal programma’s van Coolpolitics en MTV.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid