Overslaan en naar de inhoud gaan

Live test voor nieuw frisdrankmerk Aloha

Bureau1835 gaat in Nederland een testmarkt opzetten voor het nieuwe frisdrankmerk Aloha.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aloha is een '100 pct natuurlijke limonade' van International Brands Germany. Het merk 'appelleert aan het surfgevoel en onderstreept de waarden love, peace and treating nature with respect’. Aloha wordt op beach-, sport-, educatie- en horecalocaties verkocht en getest. De resultaten van de testmarkt en de feedback van de doelgroep zijn bepalend voor de uiteindelijke marktintroductie.

related partner content for mobile comes here

Na een succesvolle pilot in grote steden van Duitsland - onder andere Berlijn, Hamburg, Keulen en München - moet Aloha ‘The Original Surfsoda’ zich gaan bewijzen in Nederland. Merkactivatiebureau Bureau1835, onderdeel van Boomerang Unlimited, is gevraagd de Nederlandse pilot uit te voeren. 'We selecteren de juiste locaties, verzorgen locatiemarketing, organiseren mini-events en monitoren de resultaten. De eerste stap is een exclusieve samenwerking met 20 verkooppunten die geloven in het concept', zegt managing partner Dennis van Aalst. De pilot loopt van april tot en met september. Bij gebleken succes wordt het drankje in 2011 in Nederland geïntroduceerd.

Het concept voor Aloha is ontstaan bij twee jonge surfers die na hun vakantie op Hawaï het idee meenamen naar Europa. Inmiddels hebben ze het doorontwikkeld tot drie smaken (grapefruit-sinaasappel, mango-lime en vlierbes) en willen ze ook Nederlanders er kennis mee laten maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in