Overslaan en naar de inhoud gaan

Verkiezing beste Politieke Slagzin Aller Tijden

Het GVR (Genootschap voor Reclame) laat het Nederlands publiek via www.kiesjeslagzin.nl zijn stem uitbrengen op de beste Politieke Slagzin…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de aanloop naar deze verkiezingen op 9 juni sparen partijen kosten noch moeite de kiezer te overtuigen van hun voornemens voor de toekomst van ons land. Partijen geven een krachtige verkiezingsbelofte af, bij voorkeur verpakt in een pakkende en unieke slagzin.

related partner content for mobile comes here

Het GVR is benieuwd welke politieke slagzin de afgelopen eeuw de meeste impact heeft gehad. Welke slogan is het meest blijven hangen of spreekt de kiezer nu het meest aan? Daarom kan het Nederlandse publiek via bepalen wat de beste Nederlandse Politieke Slagzin Aller Tijden is. Naast de publieksverkiezing maken ook communicatieprofessionals onder leiding van Eerste Kamerlid en CMC voorzitter Hans Hillen een keuze.

Er kan worden gestemd tot 25 mei. Voor 1 juni wordt de winnaar van de Politieke Slagzin Aller Tijden op de website en in de media bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in