
De Europese Sabre Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) worden uitgereikt door de Holmes Group, de organisatie die jaarlijks een toonaangevend rapport over de internationale PR-sector publiceert. De prijsuitreiking vindt plaats op 26 mei in Londen. In totaal kwamen er meer dan 2.000 inzendingen binnen uit 28 EMEA-landen (Europa, het Midden Oosten en Afrika).
Zie ook opinieartikel van jurylid Sabre Awards: Wat is goede PR? Learnings van de Sabre Awards jurering
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU DelftChannel Marketing Manager Project Business
SomfyHieronder een overzicht van de Nederlandse genomineerden:
In de categorie ‘Geographic Finalists’
- Rinus van den Bosch ; Diederiekje Bok with Coebergh Communicatie & PR
- Stop de Monster Database Lobby; Nederlandse Vereniging Handelsinformatie Bureau (NVH) with Ketchum Pleon
- Campaign: Pay In Time; Intrum Justitia with Bijl, partners in public relations
In de categorie ‘B2B marketingcommunications’
- Introductie Zakelijk Sparen van MoneYou with Hill & Knowlton
In de categorie ‘Financial communications’:
- Jeans Deserve a Second Life ; (Robyn) Unilever Benelux with Winkelman en Van Hessen
- Overname NUON door Vattenfall with Hill & Knowlton
In de categorie ‘Public affairs’:
- Saving the Lifeline for the Dutch Aerospace Industry (JSF); Netherlands Industrial Fighter Replacement Platform with Hill & Knowlton
In de categorie ‘fashion and beauty’:
- Geef Om Haar ; Procter & Gamble with Porter Novelli
In de categorie ‘Consumer Products’:
- Healthy Hand Wash Campaign; Dettol with Edelman
In de categorie ‘Restaurants and food service’:
- Stars, Food & Art at Sofitel Amsterdam The Grand; Sofitel Amsterdam The Grand with Coebergh Communicatie & PR
In de categorie ‘Technology’:
- Sensual Massager; Philips with Ketchum Pleon
- Road Pricing Trial Eindhoven; NXP with Text 100 Global Public Relations
- Getting HP's Business Back on Track ; Hewlett-Packard with Hill & Knowlton
Genomineerd voor brons in de categorie ‘external publication’:
- A Magazine; Akzo Nobel with Pentagram Design
In de categorie Certificates of Excellence:
- Rinus van den Bosch; Diederiekje Bok with Coebergh Communicatie & PR
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee