Overslaan en naar de inhoud gaan

15 Sabre-nominaties voor Nederland

In totaal zijn er dit jaar 15 Nederlandse PR campagnes genomineerd voor de Europese Sabre Awards. Daarvan heeft Hill & Knowlton Nederland…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Europese Sabre Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) worden uitgereikt door de Holmes Group, de organisatie die jaarlijks een toonaangevend rapport over de internationale PR-sector publiceert. De prijsuitreiking vindt plaats op 26 mei in Londen. In totaal kwamen er meer dan 2.000 inzendingen binnen uit 28 EMEA-landen (Europa, het Midden Oosten en Afrika).

related partner content for mobile comes here

Zie ook opinieartikel van jurylid Sabre Awards:

Hieronder een overzicht van de Nederlandse genomineerden:

In de categorie ‘Geographic Finalists’
- Rinus van den Bosch ; Diederiekje Bok with Coebergh Communicatie & PR
- Stop de Monster Database Lobby; Nederlandse Vereniging Handelsinformatie Bureau (NVH) with Ketchum Pleon
- Campaign: Pay In Time; Intrum Justitia with Bijl, partners in public relations

In de categorie ‘B2B marketingcommunications’
- Introductie Zakelijk Sparen van MoneYou with Hill & Knowlton

In de categorie ‘Financial communications’:
- Jeans Deserve a Second Life ; (Robyn) Unilever Benelux with Winkelman en Van Hessen
- Overname NUON door Vattenfall with Hill & Knowlton

In de categorie ‘Public affairs’:
- Saving the Lifeline for the Dutch Aerospace Industry (JSF); Netherlands Industrial Fighter Replacement Platform with Hill & Knowlton

In de categorie ‘fashion and beauty’:
- Geef Om Haar ; Procter & Gamble with Porter Novelli

In de categorie ‘Consumer Products’:
- Healthy Hand Wash Campaign; Dettol with Edelman

In de categorie ‘Restaurants and food service’:
- Stars, Food & Art at Sofitel Amsterdam The Grand; Sofitel Amsterdam The Grand with Coebergh Communicatie & PR

In de categorie ‘Technology’:
- Sensual Massager; Philips with Ketchum Pleon
- Road Pricing Trial Eindhoven; NXP with Text 100 Global Public Relations
- Getting HP's Business Back on Track ; Hewlett-Packard with Hill & Knowlton

Genomineerd voor brons in de categorie ‘external publication’:
- A Magazine; Akzo Nobel with Pentagram Design

In de categorie Certificates of Excellence:
- Rinus van den Bosch; Diederiekje Bok with Coebergh Communicatie & PR

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in