Overslaan en naar de inhoud gaan

'DWDD' voor communicatieprofessionals

Op dinsdag 27 april vindt in MediaCafé Plantage voor de eerste keer de mediatalkshow PR Praat plaats. Tijdens deze talkshow naar het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Focus tijdens de bijeenkomst ligt op de rol van communicatie- en marketingprofessionals in het veranderende medialandschap. Tafelgastheer is Rens de Jong, adjunct-hoofdredacteur BNR Nieuwsradio. Sidekick is Cor Hospes, journalist, auteur en marketingexpert.

related partner content for mobile comes here

Het medialandschap verandert door ontwikkelingen als Twitter, blogs en brand-utility, maar wat is hierin de rol van de communicatie- en marketingmanager? En hoe zorgt hij ervoor dat hij niet doordraait? Diverse gasten wisselen tips en tricks uit met het publiek. Nalden van Nalden.net, Social Entrepeneur en Nederlands bekendste blogger over de potentie van een blog. Folkert Langeveld, Brand Marketing Manager PlayStation over merkmanagement. Rocco Mooij, hoofdredacteur Communicatie over de veranderende rol van de communicatiemanager . En speciaal over vanuit New York: Daniel N. Lewis, Director of New Media Communications Sesame Workshop. Over het succes van het Sesamstraat Twitter account met ruim 50.000 volwassen Amerikaanse volgers. En over het grijze gebied tussen content en commercie.

In twee uur tijd komen cases aan bod over hoe social media effectief ingezet kan worden. Wat zijn de mogelijkheden en wat zijn valkuilen van de nieuwe media? Geheel volgens de ontwikkelingen op het gebied van media en marketing staat interactie met het publiek centraal: via Twitter, sms of simpelweg het opsteken van een hand nemen bezoekers deel aan het gesprek.
Na afloop is er een (netwerk)borrel en de mogelijkheid de opnames van "De Wereld Draait Door" en "Pauw en Witteman" bij te wonen.

De bijeenkomst vindt plaats in Studio De Wereld Draait Door (MediaCafé Plantage, Plantagekerklaan 36, Amsterdam). De kosten voor deelname bedragen 295,00 euro p.p. Abonnees van Communicatie betalen slechts 225,00 euro

Aanmelden:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in