Overslaan en naar de inhoud gaan

Zeven nieuwe creatieve talenten bij N=5

Het bureau was op zoek naar 'originele denkers die toonaangevend werk op hun naam hebben staan'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe aanwinsten zijn Carsten van Berkel & Stefan Leendertse, onder andere bekend van prijswinnende campagnes voor Domino’s, Rogier Verbeek & Matthijs Schoo, onder meer verantwoordelijk voor de veel bekroonde vuurwerkcampagnes van VeiligheidNL, Neeltje Vervoort & Maureen van den Akker en Interaction Designer Jordy van den Boom (ex-Fabrique).

related partner content for mobile comes here

De creatieve leiding van N=5 blijft in handen van Lukas van de Ven, Romke Oortwijn en Peter Hebbing. Als creative director digital leidt Olaf van der Geld het digital department. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in