Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung lanceert campagne met slechtste Instagram account ooit

Het Instagram account van Rúnar Jónsson vormt de basis van de campagne 'Own the Twilight'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Samsung introduceert de IJslandse visser in een video waarin we deze leren kennen als een fervent amateurfotograaf. Rúnar heeft echter één groot probleem: in een land waar het veel en lang schemert, is het lastig om heldere en scherpe foto&;s te maken.

related partner content for mobile comes here

Op het van Rúnar Jónsson staan dan ook alleen onduidelijke en donkere foto&;s. Het is letterlijk het slechtste Instagram-account. Ooit.

Uiteindelijk ontvangt de visser de Galaxy S7. En blijkt hij ineens wèl goede foto’s te kunnen maken.

De video, gemaakt door Wefilm, nodigt mensen uit om de te bezoeken waar meer info is te vinden over de camerakwaliteiten van het nieuwe model.

De film wordt verspreid via social en alle owned kanalen van Samsung en verschijnt tevens in de bioscoop.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Opdrachtgever: Samsung
Verantwoordelijk bij Samsung: Roos Bulder, Marius Klijzing, Gerben van Walt Meijer
Bureau: Cheel
Creatie: Annemiek den Uil, Ton van Jole, Stephan Gonnissen
Mediabureau: Starcom
Agency Producer: Melissa Nieveld
Account: Judith Langeslag, Mariska Kloezen
Strategie: Ernst-Jan Koomans
Prod. Maatschappij: Wefilm
Regisseur: Jan Boon
Producer: Floor Schroeiers
Line-producer: Búi Baldvinsson  | Hero Productions
DOP: Thomas Buelens
Editor: Kees van Dijkhuizen
Colorist: Tim van Paasen | The Compound
Online: Daniel Falkenhagen Corte Real | The Compound
Sounddesign & mixage: Marcel Bultman | Postoffice
Muziek: Unippm

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in