Overslaan en naar de inhoud gaan

DeMeter heeft een nieuw bestuur

Tias Hazebroek draagt het voorzitterschap over aan Marlous Spaven.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hazebroek neemt per 1 mei afscheid. Hij heeft dan ruim twee jaar de voorzittershamer gehanteerd van de brancheorganisatie voor en door marketeers. Zijn opvolgster is partner en acount director bij TIM Dialogue Marketing en was daarvoor werkzaam bij onder andere Tesco, Vivide Brand en KPN. 

related partner content for mobile comes here

Spaven wil als kersverse voorzitter de brug slaan tussen het marketing vakmanschap en de hedendaagse innovaties. “Ons streven blijft om kwalitatieve en interessante thema bijeenkomsten aan te bieden aan onze leden. Verder jeuken mijn handen om verdieping te brengen in onze core-activititeit kennisoverdracht. Dit in de vorm van workshops die de vaardigheden van een goede marketeer uitlichten, zoals presenteren met overtuiging, elevator pitchen, dialoog strategie in 5 stappen en killer content.” 

Het nieuwe bestuur van DeMeter bestaat verder uit Remco Sonderen (penningmeester), Eric-Jan Bergema, Tine van der Meij, Michiel van Delden, Richard Aertssen, Mathijs Dordregter en Roxanne Kruysman.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in