Overslaan en naar de inhoud gaan

Porsche promoot polygamie

Het automerk organiseert een ‘polygaam huwelijk’ tussen vrienden voor de lancering van ‘Share a Porsche’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de kunnen mensen in groepsverband een Porsche met elkaar delen. Om hier aandacht voor te krijgen komt het automerk met een actie waarbij vier vrienden, die officieel bereid zijn met elkaar te trouwen een tijdlang een Porsche met elkaar kunnen delen.

related partner content for mobile comes here

Het huwelijk vindt plaats in Kinnaur, India waar groepshuwelijken mogelijk zijn. Vrienden kunnen elkaar de hand vragen op tot en met 31 mei.

Zodra de vrienden getrouwd zijn, krijgen ze de sleutels van hun auto. Porsche: ‘Er wordt niet getrouwd in gemeenschap van goederen, het enige dat ze officieel zullen delen is een Porsche 911 Carrera.’

Share a Porsche

Bij Porsche-dealers kunnen groepen van twee, drie of vier vrienden Porsche-modellen leasen voor een periode van één of twee jaar. De Share a Porsche-app berekent de kosten voor elke gebruiker gebaseerd op de gewenste kilometers per gebruiker, de hoeveelheid vrienden en hoe lang ze de Porsche gebruiken.

De Share a Porsche-app is een samenwerking tussen Porsche Nederland, Vodafone Automotive en Kraftwerk.

De campagne is ontwikkeld door Achtung!. Vorige initiatieven van het bureau en het automerk waren ‘Decided by Drivers’, waar Porsche-rijders de prijs konden bepalen voor een grote beurt en , een wetenschappelijke studie die bewijst dat Porsche kenmerken van verslaving heeft.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Client: Porsche
Marketing Manager: Ingrid Oudejans
Senior Online Marketing: Hermen Ratterman
Project Manager: Maarten den Hartoog
Agency: Achtung!
Creative Director: Daniel Sytsma
Concept: Julio Álvarez & César García
Producer: Johan de Meijer & Nikki Haighton
Design Director: Christian Mezöfi
Design: Michael James Philips & Joost Huver
Motion Design: Kees Plattel
UX Design: Sasha Irla
PR Agency: Hagens PR
Sarah Hagens; Yuki Kho; Denise Cremers
Film Production: Holy Fools
Director: Tobias Pekelharing
Sound: Audentity
Website Production: Egotribe
App Production: Vodafone Automotive

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in