Overslaan en naar de inhoud gaan

Suzan Harens commercial director Women Domain bij Sanoma

Ze komt van Havas Media, waar ze in het directieteam zat.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Suzan Harens begint op 2 mei. In deze functie richt zij zich primair op het uitbouwen van de commerciële activiteiten binnen het Vrouwendomein van Sanoma | SBS met onder meer de merken Libelle, Margriet en Viva. Ze gaat ook het bijbehorende salesteam aansturen.

Ze heeft de afgelopen jaren in diverse marketing-, communicatie- en mediafuncties gewerkt. De afgelopen 15 jaar werkte zij onder andere bij ZenithOptimedia voor merken als L&;Oréal en LVMH. In haar laatste functie bekleedde zij de rol van Client Services Director bij Havas Media en was zij lid van het managementteam.

Louise van Nispen, Domain Director Women: &;Suzan heeft veel ervaring aan de bureaukant en is als geen ander in staat om te denken vanuit klanten en voor hen oplossingen te creëren op het crossmediale vlak. In haar rol zal zij samen met haar salesteam de vrouwenmerken van Sanoma | SBS crossmediaal ondersteunen en uitbouwen.&;

Suzan Harens: &;Ik verheug me erop om aan de slag te gaan voor Sanoma | SBS en de mooie merken die daar deel van uitmaken. Ik heb altijd een passie gehad voor (multi-)media en de daarbij behorende innovatie en ontwikkeling. Ik kijk er naar uit om voor Sanoma | SBS, samen met adverteerders en bureaus, de meest optimale mixen te vinden om adverteerders met deze merken te verbinden en te versterken.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in