Tele2 begint serie vlogs over de voordelen van mobile life


In zijn eerste vlog, die vanaf vandaag is te zien, gaat BOR in Stockholm op zoek naar garagebuilders, mobiele innovaties, de laatste lokale mobiele applicaties en gebruikerstoepassingen. Uiteraard ontbreekt ook mobile virtual reality niet.
Hoofdpersoon BOR (Boris Lange) is de personificatie van de ‘fun rebel’ waar Tele2 voor staat. Boris (26) is een internet- en televisiepresentator die al diverse videoproducties op zijn naam heeft, onder andere voor Veronica en Xite.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCilesta van Doorn, Tele2’s Director Brand & Corporate Communications: “Met de vlogs willen we laten zien dat je mobiele telefoon de afstandsbediening van je leven is. Uiteindelijk draait het om mobiele data, waarbij we laten zien hoe je met onze databundel van 24GB het meeste uit je mobiele telefoon kunt halen en het internet helemaal kunt leegtrekken.'
Verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering is het Amsterdamse bureau Capitola, in samenwerking met Tele2’s reclamebureau INDIE en Code d’Azur.
Tele2 presents - BOR! #1 Stockholm
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid