Overslaan en naar de inhoud gaan

Tele2 begint serie vlogs over de voordelen van mobile life

Hoofdpersoon BOR laat de kijkers zien hoe je het het beste uit je mobiel kunt halen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In zijn eerste vlog, die vanaf vandaag is te zien, gaat BOR in Stockholm op zoek naar garagebuilders, mobiele innovaties, de laatste lokale mobiele applicaties en gebruikerstoepassingen. Uiteraard ontbreekt ook mobile virtual reality niet.

related partner content for mobile comes here

Hoofdpersoon BOR (Boris Lange) is de personificatie van de ‘fun rebel’ waar Tele2 voor staat. Boris (26) is een internet- en televisiepresentator die al diverse videoproducties op zijn naam heeft, onder andere voor Veronica en Xite.

Cilesta van Doorn, Tele2’s Director Brand & Corporate Communications: “Met de vlogs willen we laten zien dat je mobiele telefoon de afstandsbediening van je leven is. Uiteindelijk draait het om mobiele data, waarbij we laten zien hoe je met onze databundel van 24GB het meeste uit je mobiele telefoon kunt halen en het internet helemaal kunt leegtrekken.&;

Verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering is het Amsterdamse bureau Capitola, in samenwerking met Tele2’s reclamebureau INDIE en Code d’Azur.

Stockholm

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in