Aantal inzenders voor De Beste Social Awards verdubbeld


In het totaal hebben negentig organisaties of personenen posts en campagnes ingestuurd voor ruim 150 merken.
De organisatie stelt vast dat er dit jaar er ook een grotere verscheidenheid aan content is ingezonden. Naast de ‘reguliere’ video's en berichten op Facebook en Twitter, zijn er onder andere Snapchat- en Whatsapp-campagnes, 360 graden-video’s en Periscope & Instagram cases ingestuurd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoGrote social media & onlinebureaus als Boomerang Create, Social Embassy, Brandfighters en diverse reclamebureaus hebben voor verschillende merken posts en/of campagnes ingezonden. Diverse winnaars van vorig jaar, zoals Coolblue, KLM, ABN Amro e.v.a., zijn wederom goed vertegenwoordigd.
De nominaties worden op 9 mei bekend gemaakt. Het publiek kan vervolgens tot 1 juni stemmen op zijn favoriete berichten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid