Overslaan en naar de inhoud gaan

Transavia adverteert realtime stoelenaanbod in outdoor campagne

Vanaf morgen, 5 juli verschijnen in vier grote steden digitale billboards met daarop een live feed van het last minute stoelenaanbod in de…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De live feed komt zowel op Digital Out of Home-schermen als in de online display advertising van de luchtvaartmaatschappij. Daarbij telt een teller af met het daadwerkelijk beschikbare aanbod. In totaal heeft de lowcost airline 40 duziend lastminute tickets beschikbaar voor onder 60 euro, naar bestemmingen in bijvoorbeeld Griekenland, Spanje en Portugal. 

related partner content for mobile comes here

Om dit te kunnen doen, heeft Transavia de boekingsystemen  rechtstreeks gekoppeld aan de digitale billboards. De campagne gaat morgen van start en is dat gedurende twee weken te zien op digitale schermen op de grote stations in en rond Amsterdam, op Den Haag CS, Rotterdam CS, Eindhoven CS en op zestien metrostations in Amsterdam en Rotterdam. 

Transavia werkt voor dit project nauw samen met Kokoro, DQ&A, MEC, nGage Media en CS Digital. &;Deze manier van aanbieden past in onze ambitie om de best betaalbare en meest toegankelijke luchtvaartmaatschappij van Europa te worden,&; zegt Paul de Raad, hoofd Marketing en e-commerce van Transavia.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in