Van Heertum Design wint design pitch JTI
Campagne om trainees te werven voor tabaksfabrikant.


Tabaksbedrijf JT International schreef een internationale designpitch uit om talenten te werven voor zijn trainee- en stageprogramma JUMP. Het Nederlandse bureau Van Heertum Design (VDH) won de pitch.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
JT International is bekend van de sigarettenmerken Camel, Winston, Mevius, B&H, Silk Cut, Sobranie, Glamour en LD. Wereldwijd werken er 26.000 mensen. Het hoofdkantoor staat in Geneve.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoVDH bedacht het visuele concept, “JUMP into an amazing experience”, waarbij werkelijke JTI trainees letterlijk ‘naar hun potentie springen’.
11466_Jump_Visual_1_landscape.jpg
De corporate identity is wereldwijd uitgerold, de JUMP website is te vinden onder www.jump.jti.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid