Overslaan en naar de inhoud gaan

Hearst Magazines Netherlands wordt Hearst Netherlands

Hearst Netherlands wil zich positioneren als 360 graden uitgever.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Er is naast een nieuwe merknaam ook een bijbehorend nieuw beeldmerk.

Hearst Netherlands meldt te zijn uitgegroeid tot &;een volwaardig 360 graden uitgever met focus op het high-end segment en (internationaal) sterke merken, zoals ELLE, Esquire en Quote&;. Naast print, digitaal en events, wordt Hearst Create (de crossmediale concepting propositie van Hearst), steeds belangrijker om in de behoeften van de business-to-business markt te voorzien. 

De crossmedialiteit komt in de naam Hearst Netherlands beter tot uiting, meldt het mediabedrijf in een persbericht.

vertelde ceo Luc van Os meer over de strategie van Hearst. 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in