Hearst Magazines Netherlands wordt Hearst Netherlands
Hearst Netherlands wil zich positioneren als 360 graden uitgever.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/dfd4e410-a875-57d1-be73-0f9970833941/article/51/d4/51d43e9d-5c96-41f5-b76b-4bf54873d8a2/opening_image/opening_image_hero/heastr.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/dfd4e410-a875-57d1-be73-0f9970833941/article/51/d4/51d43e9d-5c96-41f5-b76b-4bf54873d8a2/opening_image/opening_image_hero/heastr.jpg)
Er is naast een nieuwe merknaam ook een bijbehorend nieuw beeldmerk.
Hearst Netherlands meldt te zijn uitgegroeid tot 'een volwaardig 360 graden uitgever met focus op het high-end segment en (internationaal) sterke merken, zoals ELLE, Esquire en Quote'. Naast print, digitaal en events, wordt Hearst Create (de crossmediale concepting propositie van Hearst), steeds belangrijker om in de behoeften van de business-to-business markt te voorzien.
De crossmedialiteit komt in de naam Hearst Netherlands beter tot uiting, meldt het mediabedrijf in een persbericht.
Eerder dit jaar vertelde ceo Luc van Os meer over de strategie van Hearst.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid