TBWA\ en Vidiboko: een film ter promotie van de Peugeot scooters Speedfight4.
We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
In de film volgen we Matthijs die een nieuwe scooter cadeau krijg met bijpassende vriendin. In zijn dorp Winssen kan men het haast niet geloven.
De film, die als pay-off 'Expand your league' heeft, wordt online ondersteund door de inzet van influencers en met social advertising. Onderdeel van de actie is verder de mogelijkheid om zelf je 'league te expanden' en een Speedfight 4 te winnen. De winactie wordt verder nog aangejaagd met 6" teasers van de film waar opvolging op plaats vindt door middel van retargetting.
In de pre-launch fase is de film met nauwelijks mediabudget al meer dan 400.000 keer bekeken.
We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid