Overslaan en naar de inhoud gaan

Joop Zoetemelk fietst de Tour de France op een Sparta Ebike

TBWA\NEBOKO heeft voor Sparta een mini documentaire gemaakt waarin Nederlands grootste wielrenner nogmaals de Tour de fietst.
TBWA

We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Joop Zoetemelk&;s 17e Tour staat in het teken van het genieten en herbeleven.
Herinneringen van Zoetemelk worden met unieke beelden uit o.a. zijn eigen archief ondersteund.
De campagne, die gisteren is gestart, bestaat verder uit TV-commercials en een actiesite: . Hier kan de documentaire worden bekeken, de fiets waarop Joop zijn 17e Tour fietst en de andere Ebike-modellen van Sparta. Er kan ook direct een proefrit worden geboekt bij een van de 600 dealers en het Testcenter van Sparta in Apeldoorn.

Credits:
Opdrachtergever Sparta, Mark Kuper, Marco Kalden
Bureau: TBWA\NEBOKO
Prod.mij: Halal, regie Johan Kramer

Bekijk de docu.

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

TBWA

We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in