Overslaan en naar de inhoud gaan

Lexa.nl toont eigen imperfecties in nieuwe campagne

De datingsite maakt een vervolg op #LoveYourImperfections.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na de eerdere campagne in 2015, lanceert Lexa.nl een vervolg waarin imperfecties nog meer worden benadrukt. De nieuwe campagne gericht op singles toont dat imperfecties – dingen waar we zelf niet trots op zijn – juist aantrekkelijk kunnen zijn.

De nieuwe campagne toont imperfecties die nog intiemer en minder zichtbaar zijn en ons juist uniek en aantrekkelijk maken. Het slapen met sokken aan, telefoonverslaafd zijn, vals meezingen onder de douche en een sloddervos zijn. Emiel Spies van Lexa.nl: &;Deze campagne gaat een stapje verder dan de campagne in 2015. We laten zien dat imperfecties persoonlijk en gênant kunnen zijn, maar tegelijkertijd maakt dit singles juist authentiek en dat moeten ze vooral laten zien.&;

Afgelopen week waren er billboards in Amsterdam te zien met opvallende fouten, onder andere een designfout en een grote spelfout in de tekst. Door de discussie te starten over haar eigen imperfecties, vestigt Lexa.nl de aandacht op de lancering van de nieuwe campagne.

related partner content for mobile comes here


Voordat de campagne op tv te zien is, zal op verschillende social mediakanalen worden geladen. In de online video toont Lexa.nl de imperfecties van 4 singles: Peter en zijn sokken in bed, Thomas en zijn bierbuik, Laura die vals zingt en Emma de sloddervos. Deze online launch wordt gevolgd door tv-spots vanaf 1 juli. De campagne zal ook op verschillende digitale kanalen te zien zijn.


Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in