Overslaan en naar de inhoud gaan

Zenders Discovery Networks Benelux in basisaanbod KNIPPR

Discovery Channel, TLC en Eurosport 1 zijn via de nieuwe dienst te zien.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

KNIPPR - onderdeel van T-Mobile - wil de tv-markt openbreken met kabelvrije, interactieve tv. De campagne voor deze dienst begon . KNIPPR wil inspelen op de kijkers die zelf willen bepalen wat, waar, wanneer en hoe ze tv kijken.

Discovery Networks Benelux biedt verder een selectie van haar extra zenders ook aan via KNIPPR. Deze selectie bestaat uit de zenders ID (Investigation Discovery), Eurosport 2, Animal Planet, Discovery Science en Discovery World. Bij KNIPPR zijn alle zenders zowel in het basisaanbod, als de losse keuzezenders live - en on demand te bekijken.

related partner content for mobile comes here

Maarten van Oeveren, Senior Affiliate Sales Manager Discovery Networks Benelux: &;We zijn verheugd dat T-Mobile met KNIPPR definitief toetreed tot de Nederlandse tv-markt. Het is goed te zien dat het marktonderzoek van KNIPPR aantoont dat onze zenders tot de meest populaire zenders van Nederland behoren. Met deze samenwerking komen we tegemoet aan het veranderende kijkgedrag van een deel van het Nederlandse publiek.&;

Johan Trouwborst van KNIPPR: &;Met het toevoegen van de zenders van Discovery Networks Benelux zetten we weer een grote stap vooruit om met KNIPPR een vernieuwend en laagdrempelig alternatief te bieden voor het huidige televisieaanbod.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in