Overslaan en naar de inhoud gaan

NIBC Bank kiest voor ZIGT

De zakenbank kiest het mediabureau na een bureau-oriëntatie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vrijdag begon een verdiepingscampagne op het eerder geïntroduceerde ‘Think Yes’ waarin drie proposities van de zakenbank nader worden uitgelicht. Eén daarvan is NIBC Markets, dat voortvloeit uit de overname van SNS Securities.

De door reclamebureau ARA ontwikkelde campagne begon vrijdag op de achterpagina van het FD en wordt de komende tijd doorgevoerd via radio, online, print en op RTLZ.

ZIGT is verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en inkoop, alsmede de campagne-effectmetingen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in