Super Bowl lijdt niet onder reclamestop GM
(US) Hoewel General Motors (GM) niet zal adverteren tijdens de Super Bowl XLVII, meldt tv zender CBS dat al 50 procent van de zendtijd…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
GM kondigde onlangs aan niet meer te adverteren tijdens de Super Bowl. Dat is opmerkelijk, want het was altijd een grote aanwezige tijdens het evenement. De Super Bowl is reden voor adverteerders om groots uit te pakken met mini-speelfilmpjes en cameo's van bekende Amerikanen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Spot van GM voor Chevy Silverado voor Super Bowl 2012 'From the beginning of your workday untill the end of the world.' Overigens protesteerde Ford destijds tegen het filmpje.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSbron: Adage
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid