Overslaan en naar de inhoud gaan

De Gouden Reigers publieksprijs voor Scheepvaartmuseum

Het Scheepvaartmuseum in Amsterdam is bij de uitreiking van de Gouden Reigers bekroond met de publieksprijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Gouden Reigers worden toegekend aan de beste projecten op het gebied van doelgroepcommunicatie met audiovisuele en interactieve media van het afgelopen jaar.

related partner content for mobile comes here

De prijzen werden uitgereikt tijdens multimediafestival op 22 mei j.l. in het Nederland Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum.

De jury, die is samengesteld uit 15 vakmensen uit de media- en communicatiewereld, kende Gouden Reigers toe aan de volgende projecten:

Categorie Ruimtelijke media en Gelegenheidsprojecten:

Titel: Het Grachtenhuis
Opdrachtgever: Het Grachtenhuis
Inzender: Kossmann.dejong e.a.

Categorie Ruimtelijke media en Gelegenheidsprojecten:

Titel: De Donkere Kamer
Opdrachtgever: Nederlands Fotomuseum
Inzender: Kossmann.dejong / Tungsten Studio

Categorie Internet/Intranet, Multimedia, Mobile Media en Internetvideo:
Titel: Papiria
Opdrachtgever: Kinderboekenmuseum
Inzender: Kinderboekenmuseum

Categorie Internet/Intranet, Multimedia, Mobile Media en Internetvideo:

Titel: Backlight: Money & Speed – Inside the Black Box
Opdrachtgever: VPRO
Inzender: VPRO

Categorie Film & Video, Documentaire, Animatie, Crossmedia Campagne:

Titel: Scherp
Opdrachtgever: Politie Amsterdam-Amstelland
Inzender: Bosch Film Amsterdam

Categorie Film & Video, Documentaire, Animatie, Crossmedia Campagne:
Titel: Energy Future Programma
Opdrachtgever: Shell Nederland
Inzender:BrandBase

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in