Redesign voor biologische bieren van Gulpener
Het redesign moet de propositie, biologisch bier van grondstoffen uit Nederland, en merkwaarden van Gulpener weergeven.
Door elementen en kleur te reduceren tot een minimum en het creëren van een subbrand ‘Gulpener biologisch’ wordt de propositie volgens het designbureau Vermeulen Brand Design directer.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis‘Kwaststreken geven er een persoonlijk karakter aan alsof de brouwer de verpakkingen zelf heeft gelabeld. De achterzijden van de diverse verpakkingen zijn als affiches benaderd om te prikkelen het Gulpenerverhaal te lezen en hoe het bier en het merk zich onderscheid tussen de competitie.
‘Zo claimt Gulpener duidelijk een stukje winkelschap dat verder vooral wordt gedomineerd door globaliserende merken met typisch 'bierig' wapengekletter met veel goud en zilver.’
Directeur John Halmans van Gulpener: ‘In de jaren negentig zijn we gestart met het duurzaam brouwen met Limburgse grondstoffen. Voor de consument bleek veelal nog onvoldoende zichtbaar dat er op het gebied van bier ook een verantwoorde keuze gemaakt kan worden. Met deze range aan bieren willen wij het segment biologisch bier binnen Nederland op de kaart zetten.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid