Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s begint met co-creatiecampagne

McDonald’s begint in Nederland met een co-creatiecampagne: ‘De Bekendste Burger van Nederland’. Consumenten kunnen online een burger…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op kunnen consumenten deze maand hun eigen burgers samenstellen en stemmen op een favoriete burger.

related partner content for mobile comes here

Er is keuze uit 70 ingrediënten, verschillende sauzen en smaakmakers als mango en kappertjes. De tien burgers met de meeste stemmen gaan door naar de jury, die drie finalisten en de uiteindelijke winnaar kiest.

De bedenker van de ‘Bekendste Burger’ wordt daarmee volgens de fastfoodketen zelf een ‘Bekende Burger’, want het winnende stukje vlees op een broodje zal de naam van de winnaar krijgen en die winnaar zal te zien zijn in de reclamecampagne van McDonald’s.

De winnende burger is vanaf september verkrijgbaar in de McDonald’s restaurants in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in