Piece of Work: Jur Baart
In deze aflevering van Piece of Work vertelt Jur Baart van Fitzroy over de campagne voor Hyundai, waarbij de (online) kijker wordt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In deze aflevering van Piece of Work vertelt Jur Baart van Fitzroy over de campagne voor Hyundai, waarbij de (online) kijker wordt gehypnotiseerd. Kan dat eigenlijk wel? Baart erkent dat het een vrij lange film is, maar...: 'Als je er eenmaal inzit, dan maak je 'm ook af.'
Piece of Work is een productie van Big Shots in samenwerking met Adformatie. De presentatie van deze uitzending is in handen van Elian Wils.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid