Overslaan en naar de inhoud gaan

SpinAwards deadline in zicht

Vandaag is de deadline voor het inzenden van de SpinAwards. En dat is altijd een spannende dag voor mij. De SpinAwards is de barometer voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag is de deadline voor het inzenden van de . En dat is altijd een spannende dag voor mij. De SpinAwards is de barometer voor de interactieve industrie en veel en goede inzendingen is een signaal hoe de industrie zich aan het ontwikkelen is.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar bleven we net onder de 250 inzendingen steken. Dit jaar hebben we de categorie banners op laten gaan in online campagnes en dat zal inzendingen gaan kosten. De SpinAwards is aangevuld met de categorie Games, maar de ervaring leert dat een nieuwe categorie altijd even tijd nodig heeft om te groeien. Ik hoop stiekem dat we ondanks de wijzigingen de hoeveelheid inzendingen van vorig jaar licht overtreffen, net over de 250 zou erg mooi zijn.

En als ik nog een tip mag geven. Zend strategisch in, want uitstekend werk heeft in sommige categorieën soms net iets minder concurentie en dat kan lonen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in