Overslaan en naar de inhoud gaan

Bert Jalink verlaat vdBJ/Communicatie Groep

Bert Jalink (51, foto) neemt per 1 april afscheid van vdBJ/Communicatie Groep in Bloemendaal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De mede-oprichter en –naamgever van vdBJ was sinds 1989 lid van de directie. “Na 26 jaar ‘in het vak’ neem ik ruim de tijd om persoonlijk nieuwe horizonten te verkennen, “ aldus Jalink over zijn vertrek.

related partner content for mobile comes here

In de jaren negentig bouwden Bert Jalink en Sak van den Boom hun bureau voor journalistieke producties uit tot gespecialiseerd bureau op het gebied van relatiemedia. Jalink legde zich onder meer toe op de discipline interne communicatie en was als creatief directeur verantwoordelijk voor diverse uitgeefconcepten.

Jalink bleef in de directie na de verkoop van vdBJ aan Interpublic Group of Companies (New York). Na de overname vormde hij in 2004 samen met Nicole Kuppens en Simone Koudijs de nieuwe groepsdirectie van het inmiddels 65 medewerkers tellende bureau.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in