Overslaan en naar de inhoud gaan

Naam Versatel verdwijnt per februari

De naam Versatel verdwijnt begin volgende maand voor consumenten. De internet- en telecomaanbieder gaat dan verder als Tele2.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tele2 kondigde vorig jaar zomer aan Versatel te willen overnemen. De Zweedse telecomprijsvechter heeft inmiddels het merendeel van de aandelen in handen en voert nog met een groep minderheidsaandeelhouders een gevecht om het resterende deel.
De naamswijziging vormt geen probleem, aldus de Versatel-zegsvrouw.
In de meeste voetbalstadions, waar Versatel adverteerde voor zijn voetbalproduct, is de Versatel-naam al verdwenen. In totaal moet drie kilometer aan reclameborden worden vervangen door Tele2.

related partner content for mobile comes here

Voor de zakelijke markt blijft de merknaam Versatel voorlopig bestaan. Op de consumentenmarkt is de naamsbekendheid van Tele2 sterker, aldus de woordvoerster.

Tele2/Versatel hoeft naar eigen zeggen niet al te veel kosten te maken voor de nieuwe wijziging. ‘We hebben de rebranding-deskundigen al in huis (ANP).’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in