Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe MolBloggers: Paul Blok en Ingmar de Lange

Er is inmiddels een vast team van rap bloggende medewerkers van MolBlog. Toch hebben we er de afgelopen weken weer twee aan toegevoegd,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Paul Blok en Ingmar de Lange doen nu ook mee.

related partner content for mobile comes here

heeft vorige week na ruim acht jaar afscheid genomen van Albert Heijn. Hij was daar manager internet en de laatste vijf jaar verantwoordelijk voor www.AH.nl.

De komende tijd heeft hij besloten even helemaal niets te doen, afgezien van posten op MolBlog.

Daarna wil hij zijn kennis en ervaring op het gebied van internetmarketing als zelfstandige gaan inzetten.

Ingmar de Lange (31) is oprichter van , een bureau voor merkinnovatie: niet-traditionele, out-of-the-box methoden om merken en mensen te verbinden.

De Lange was eerder managing-partner Beyond the Line / BrandBuzz. Hij studeerde Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit / Rotterdam School of Management en geeft hier nog regelmatig lezingen.

Hij is ook initiatiefnemer van het weblog .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in