Slam FM wordt ‘breed’ jongerenstation


Dat zeggen de nieuwe eigenaren Lex Harding, Ruud Hendriks en Marcel Dijkhuizen van 2Hmedia, die tweederde van de aandelen van Slam FM van ID&T hebben overgenomen, in een interview met vakblad Adformatie.
Het aandeel van Slam FM is nu 1,7 procent. Op ‘the new music station’ zoals de nieuwe slogan luidt, is straks naast dance ook pop, urban, ‘eigenlijk alles wat jonge mensen leuk vinden’ te horen, aldus Harding.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet is de bedoeling dat Slam FM een jongerenplatform wordt, waarbij naast radio ook internet en eventueel tv en print een rol gaan spelen. 2Hmedia, dat een bod heeft gedaan op Yorin FM, wil na Nederland uitbreiden in het buitenland. Volgend jaar doet 2Hmedia mee aan een tender in Zuid-Afrika voor twee radiostations.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid