Tsunamikranten verspreid via supermarkten


De krant brengt verslag uit van één jaar hulpverlening en besteding van de ruim 200 miljoen aan donaties, nu een jaar na de ramp. Alle supermarkten in Nederland werken belangeloos mee aan de verspreiding in de dagen voor kerst.
De krant verschijnt in 12 pagina’s op tabloidformaat en is gratis vormgegeven door het dagblad Metro. Met de krant willen de SHO het grote publiek op een laagdrempelige wijze informeren over de hulpverlening en de resultaten in de getroffen gebieden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Uit onderzoek van de VU blijkt dat aan deze actie veel mensen hebben gedoneerd die niet eerder aan internationale hulpverlening hebben gegeven. Daarom zijn de gebruikelijke communicatiemiddelen niet toereikend om aan heel Nederland verantwoording af te leggen. Via deze krant denken we iedereen te kunnen bereiken die interesse heeft’, aldus Fons van Rooij van WWAV, het bureau dat de krant heeft bedacht en gerealiseerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid