Overslaan en naar de inhoud gaan

Huishoudbeurs lokt creatieven

De Amsterdam RAI roept creatieven op een spraakmakend multimediaal beursconcept te ontwikkelen voor de Huishoudbeurs. De merkbeleving moet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nou, piece of cake, zou je zeggen.

related partner content for mobile comes here

De Huishoudbeurs trekt jaarlijks zo'n 250.000 bezoekers, vooral vrouwen (gemiddelde leeftijd: 34). De RAI daagt reclamebureaus met een multimediaal concept te komen en 'een optimale rumour around the brand te realiseren'.

Het beste concept wordt beloond met gratis standruimte (waarde: 10.000 euro) en gratis advertentieruimte in de Telegraaf.

De beurs is van 18 tot en met 26 maart, maar de winnaar wordt op 16 januari bekend gemaakt.

meer info.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in