Huishoudbeurs lokt creatieven
De Amsterdam RAI roept creatieven op een spraakmakend multimediaal beursconcept te ontwikkelen voor de Huishoudbeurs. De merkbeleving moet…
Nou, piece of cake, zou je zeggen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Huishoudbeurs trekt jaarlijks zo'n 250.000 bezoekers, vooral vrouwen (gemiddelde leeftijd: 34). De RAI daagt reclamebureaus met een multimediaal concept te komen en 'een optimale rumour around the brand te realiseren'.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHet beste concept wordt beloond met gratis standruimte (waarde: 10.000 euro) en gratis advertentieruimte in de Telegraaf.
De beurs is van 18 tot en met 26 maart, maar de winnaar wordt op 16 januari bekend gemaakt.
Hier meer info.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid