Overslaan en naar de inhoud gaan

Metro met lezerspanel, voor adverteerders

Verbazingwekkend vind ik het dat nog altijd zo weinig uitgevers en nieuwssites gebruikmaken van internet om met lezers over de inhoud en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verbazingwekkend vind ik het dat nog altijd zo weinig uitgevers en nieuwssites gebruikmaken van internet om met lezers over de inhoud en kwaliteit van berichtgeving te praten. Notabene het door uitgevers vermaledijde Metro begint nu met een .

related partner content for mobile comes here

Al jaren vraag ik me af waarom ik online niets kwijt kan over de tijdschriften en kranten die ik lees. Sommige bladen, zoals Intermediair, zetten e-mail adressen onder artikelen, maar redacteuren zijn meestal te arrogant om te antwoorden. Bij sommige kranten, zoals NRC Handelsblad, krijg je wel antwoord.

Metro bouwt een pan-Europees lezerspanel met als hoofddoel de adverteerders van informatie te voorzien over de voorkeuren en het leesgedrag van klanten van Metro. Allemaal niet zo vreselijk spannend wellicht, Maar het is wel nieuw in Nederland. Of zie ik titels over het hoofd? Dan graag even melden in de reacties hieronder.

Al 1.500 lezers heeft Metro weten te verzamelen in Nederland, en het moeten er 3.000 worden die regelmatig meedoen aan .

Overigens had ik gisteren in de trein het idee dat Spits terrein (en trein) aan het winnen is onder lezers, ten koste van Metro. Nattevingeronderzoek, hoor.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in