Metro met lezerspanel, voor adverteerders
Verbazingwekkend vind ik het dat nog altijd zo weinig uitgevers en nieuwssites gebruikmaken van internet om met lezers over de inhoud en kwaliteit van berichtgeving te praten. Notabene het door uitgevers vermaledijde Metro begint nu met een groot panel.
Al jaren vraag ik me af waarom ik online niets kwijt kan over de tijdschriften en kranten die ik lees. Sommige bladen, zoals Intermediair, zetten e-mail adressen onder artikelen, maar redacteuren zijn meestal te arrogant om te antwoorden. Bij sommige kranten, zoals NRC Handelsblad, krijg je wel antwoord.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamMetro bouwt een pan-Europees lezerspanel met als hoofddoel de adverteerders van informatie te voorzien over de voorkeuren en het leesgedrag van klanten van Metro. Allemaal niet zo vreselijk spannend wellicht, Maar het is wel nieuw in Nederland. Of zie ik titels over het hoofd? Dan graag even melden in de reacties hieronder.
Al 1.500 lezers heeft Metro weten te verzamelen in Nederland, en het moeten er 3.000 worden die regelmatig meedoen aan Metro Life Panel.
Overigens had ik gisteren in de trein het idee dat Spits terrein (en trein) aan het winnen is onder lezers, ten koste van Metro. Nattevingeronderzoek, hoor.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid