Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo kan het zeker niet!

SNS Bank voelt zich onderdeel van de maatschappij. Via een omslag van drie pagina's van de Metro van gisteren wil de bank de wens…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

voelt zich onderdeel van de maatschappij. Via een omslag van drie pagina's van de wil de bank de wens uitspreken om 2006 beter te maken dan 2005. Het enige wat wij daarvoor hoeven te doen, is normaal met elkaar omgaan.

related partner content for mobile comes here

Om dit wat extra kracht bij te zetten worden drie paginagrote beelden getoond van ogenschijnlijk ongebruikelijke omhelzingen. Ma Flodder omhelst haar hoofddoek dragende buurvrouw, een Feyenoord fan staat in een innige omhelzing met een Ajax supporter en een meisje met Lonsdale jas omarmt een meneer in traditionele (Marokkaanse?) kleding. Om die laatste uiting is het mij nu te doen.

Kijk, dat Ajax ? Feyenoord verhaal begrijp ik nog, best nog wel grappig overigens. Die Hollandse vrouw met haar Turkse buurvrouw, erg cliché, maar daar kan ik nog inkomen.

Maar dat SNS Bank vandaag het vooroordeel ten aanzien van het merk Lonsdale nog eens extra heeft aangewakkerd vind ik werkelijk onbegrijpelijk! Ben benieuwd wie er verantwoordelijk is voor deze maatschappelijk onverantwoorde campagne. Lijkt me dat KesselsKramer ervoor tekende, het reclamebureau van de bank.

Tot overmaat van ramp kunnen de posters van de nieuwe campagne ook nog worden om de boodschap verder te verspreiden.

We weten allemaal wat er is met de omzet van de Nederlandse importeur van Lonsdale sinds het met extreem-rechts wordt geassocieerd en de media het woord "Lonsdale jongeren" heeft geïntroduceerd. Zo zonde van een merk met zo'n mooie traditie.

Meer informatie over Lonsdale's eigen manier om aan te tonen dat ze van alle kleuren houdt is te vinden op de website van de campagne

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in