Nederland 2 in week 6 marktleider


Nederland 1 had een aandeel van 12,2 en Nederland 3 6,4. RTL4 scoorde 14,9 procent, RTL5 kwam uit op 7,0 procent en RTL7 had 3,6. SBS6 behaalde een aandeel van 9,3, Net5 had 4,6 procent en Veronica 3,8. Talpa had een marktaandeel van 7,4 procent.
In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 37,0 procent, de zenders van RTL Nederland 25,5 procent en de SBS-zenders 17,6 procent. In week 5 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 231,8 minuten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet schaatsen op de Olympische Spelen staat op de eerste drie plaatsen in de kijkcijferranglijst. Naar de 3 km dames, met goud voor Ireen Wüst, keken 4,031 miljoen mensen. Op de tweede plaats staat de gehele schaatsuitzending van gisteren met 3,837 miljoen kijkers, gevolgd door de 5 km heren van zaterdag met 3,197 miljoen kijkers. De openingsceremonie op de OS trok 2,977 miljoen kijkers. Spoorloos staat vijfde met 2,461 miljoen belangstellenden.
Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid