Overslaan en naar de inhoud gaan

Economist over de blogosfeer

Het heeft even geduurd maar als Economist het dan ook ontdekt, dan beschrijft het blad het grondig doch bondig: de invloed van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het heeft even geduurd maar als Economist het dan ook ontdekt, dan beschrijft het blad het grondig doch bondig: de invloed van de blogosfeer op het imago van bedrijven. En Economist is zo vriendelijk om op internet te zetten. Misschien wel heeft de Britse redactie door dat je dan namelijk veel wordt gelinkt en dat doet dan de titels zelf goed in de blogosfeer.

related partner content for mobile comes here

Economist komt aanzetten met inmiddels afgezaagde voorbeelden van de invloed van weblogs en publiek als van en de beruchte .

Een voorbeeld van het overgenomen Global Election Systems waarvan de reputatie op weblogs al in twijfel is getrokken voor de overname - en naar later bleek terecht volgens analysebureau - is nieuw voor mij.

De Blogosfeer beschrijft Economist verder, kort vertaald, als een soort van barometer voor komend onweer voor bedrijven. Een tip tot slot van , een p.r. club: houdt als organisatie een weblog achter de hand voor noodgevallen met rampen in de publiciteit, zodat je het volk direct zelf kan inlichten over een stand van zaken en de voortgang van de oplossing ervan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in