Selfridges biedt debranding en rust
(GB) Warenhuis Selfridges biedt klanten een 'lawaai vrije' winkelervaring tijdens de No Noise dagen. Er is een stilte kamer en de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Oprichter Harry Gordon Selfridge had al in 1909 het idee voor een Silence Room in de winkel. Dat idee wordt nu uitgevoerd met minimalistisch design en meditatie workshops. Wie de winkelruimte wil betreden, mag niet spreken, moet schoenen uitdoen en mobieltjes inleveren. De Londense No Noise winkel is nog tot eind februari geopend.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Grote A-merken hebben voor de speciale retailervaring hun logo's van de verpakkingen verwijderd, 'de-branding' noemt Selfridges dat. De winkel is verder verrijkt met meditatieve kunst en een speciale uitvoering van de John Cage compositie 4,33”.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSbron: Design Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid