Sanoma stopt met Groter Groeien en Ook


Henk Scheenstra, COO Print van Sanoma Media, meldt op Twitter dat Ook aan het einde van zijn levenscyclus was en dat bij Groter Groeien de restyling is mislukt.
Groter Groeien is tijdschrift voor ouders met kinderen in de basisschoolleeftijd. In het derde kwartaal was de totaal verspreide oplage 32.935, de betaalde oplage was ruim 26.000.
Ook is een blad voor opa's en oma's die het grootouderschap intensief beleven. Van dit magazine werden er in het derde kwartaal van 2012 ruim 33.000 verspreid en de betaalde oplage was 25.300.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUpdate: De laatste edities van Groter Groeien en Ook verschijnen in maart. Voor de redacties wordt een sociaal plan opgesteld. Sanoma maakt niet bekend hoeveel mensen hieronder vallen.
Volgens een woordvoerder van Sanoma is het stoppen van de titels een strategische keuze. 'We brengen meer focus binnen het cluster Parenting, binnenkort zullen we hierover meer nieuws naar buiten brengen.' Onder dit cluster vallen grote titels als Jij & je Kinderen, Kek Mama, Ouders van Nu en het platform jongegezinnen.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid