Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma stopt met Groter Groeien en Ook

Sanoma Media stopt met de tijdschriften Groter Groeien en Ook.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Henk Scheenstra, COO Print van Sanoma Media, meldt op Twitter dat Ook aan het einde van zijn levenscyclus was en dat bij Groter Groeien de restyling is mislukt.

related partner content for mobile comes here

Groter Groeien is tijdschrift voor ouders met kinderen in de basisschoolleeftijd. In het derde kwartaal was de totaal verspreide oplage 32.935, de betaalde oplage was ruim 26.000.
Ook is een blad voor opa's en oma's die het grootouderschap intensief beleven. Van dit magazine werden er in het derde kwartaal van 2012 ruim 33.000 verspreid en de betaalde oplage was 25.300.

Update: De laatste edities van Groter Groeien en Ook verschijnen in maart. Voor de redacties wordt een sociaal plan opgesteld. Sanoma maakt niet bekend hoeveel mensen hieronder vallen.

Volgens een woordvoerder van Sanoma is het stoppen van de titels een strategische keuze. 'We brengen meer focus binnen het cluster Parenting, binnenkort zullen we hierover meer nieuws naar buiten brengen.' Onder dit cluster vallen grote titels als Jij & je Kinderen, Kek Mama, Ouders van Nu en het platform .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in