Overslaan en naar de inhoud gaan

Overheidsaccount Defensie kiest mediabureau Starcom

Aan de keuze voor Starcom ging een zogenoemde minipitch vooraf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Rijksoverheid schreef in november vorig jaar een Europese aanbesteding uit voor de raamovereenkomst mediastrategie en –planning Rijksoverheid. Starcom, Kobalt en OMD zijn na een uitgebreid pitchtraject de 3 gegunde bureaus geworden.

related partner content for mobile comes here

Dit voorjaar worden er zogenoemde minipitches gehouden onder de drie gekozen bureaus. Het Ministerie van Defensie, vallend onder deze raamovereenkomst, is gewonnen door Starcom. Het bureau heeft een deel van dit account (momenteel klant bij Vizeum) na 3 jaar weer terug; destijds als het zelfstandig opererende Koninklijke Landmacht.

Paul Klaessen, hoofd arbeidsmarkt communicatie Defensie: &;De komende jaren zal de arbeidsmarkt voor Defensie (een bundeling van de vier krijgsmachten) een belangrijk speerpunt blijven en kijken wij uit naar de hernieuwde samenwerking met Starcom en de wijze waarop zij media,content en communicatie integreren vanuit hun Human Experience benadering.&;

Starcom is per direct werkzaam op het account.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in