Nu op de mat: het juni-nummer van Communicatie Magazine
Rocco Mooij en Jasper Mulder spraken met Inge Oevering en Han Rouw van de AIVD over de nieuwe openheid van de dienst. ‘Wij zullen nooit de sympathieprijs winnen’.
Naar aanleiding van de kritiek van buitenlandse communicatieprofessionals over de stand van het vak in Nederland, ging Rutger Vahl te rade bij grote opdrachtgevers. De vraag aan hen: is het echt zo treurig gesteld met de (Nederlandse) pr-bureaus? Het antwoord? Genuanceerd.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamDe communicatieafdeling in Almere hield haar eigen functioneren tegen het licht. Paul van Vilsteren, communicatiedirecteur, betrok stakeholders en directieteam bij een diepgaand onderzoek. Over hoe hij dat deed en wat het de gemeente opleverde. En een openhartig antwoord op de vraag naar de uitkomst.
Crisis of niet, ook 2013 leverde weer een ranking op van meest favoriete werkgevers. Hoe helpt (interne) communicatie om arbeidsaantrekkelijk te blijven? Twee stijgers vertellen. Google: ‘Thuiswerken is bij ons niet de cultuur.’ Het ministerie van Defensie: ‘De waaromvraag is nu erg belangrijk.’
Communicatie juni verschijnt op 9 juni.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid