Vandaag op MARCOM14: Coen Doolaard (MediaMonks)
De rol van mobiel in de hedendaagse reclame.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Mediamonks heeft al talloze reclame prijzen op haar naam staan. Nu met het explosieve mobiele gebruik laten zij zien wat de rol is van mobiel in de hedendaagse reclame. MediaMonks is een creative digital productie bureau en we werken exclusief voor Reclame bureau’s om digitale campagnes te produceren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Over Coen Doolaard
Doolaard spreekt woensdag om 11.35 in de Social Media Dome tijdens MARCOM14.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAanmelden voor MARCOM14 kan hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid