Overslaan en naar de inhoud gaan

Vandaag op MARCOM14: Lara Ankersmit (NOS)

Innovatie bij de NOS en de plannen voor het WK voetbal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De NOS experimenteert met nieuwe manieren van TV kijken, zowel rondom de Nieuws programma&;s als de grote Sport evenementen. 2014 is weer een jaar met veel grote sport evenementen, o.a. de Olympische Spelen in Sotsji en het WK Voetbal in Brazilie. In deze sessie een toelichting op de concepten en plannen van NOS Digitale Media voor deze events.

related partner content for mobile comes here

Over Lara Ankersmit
Lara Ankersmit is Hoofd Digitale Media bij de NOS waar zij verantwoordelijk is voor alle digitale en mobiele activiteiten. Als Hoofd Digitale Media leidt zij de ontwikkeling en innovatie van digitale producten en apps. Haar focus is vooral op user experience, technische innovatie en het bereiken van een bredere gebruikersgroep. Lara Ankersmit spreekt dinsdag om 15.55 uur in de Media Dome op de .

Het volledige programma van MARCOM14 vindt u .

Nog niet inschreven voor de MARCOM? Vandaag is de laatste dag dat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in