Overslaan en naar de inhoud gaan

Happy Cactus breidt uit met Happy Leads

Happy Cactus uit Eindhoven neemt een meerderheidsbelang in online leadgeneratiespecialist Permission en wijzigt de naam van dit bureau in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Happy Leads helpt bedrijven met het werven van nieuwe klanten, het genereren van leads en inschrijvingen voor nieuwsbrieven, het opzetten van emailcampagnes en het verrijken van databases. Het bureau doet dit voor klanten in Nederland, België en Duitsland. Happy Leads zal haar activiteiten voortzetten vanuit Eindhoven, waar ook de zusterbedrijven Happy Cactus (merk- en klantactivatie), Happy Idiots (online marketing), Happy Online (web- en app-realisatie) en Happy & Healthy (specialist in healthcare marketing) gevestigd zijn.

related partner content for mobile comes here

Walter van de Wege, directeur : Waar we voorheen succesvolle acties en campagnes ontwikkelden die onze opdrachtgevers daarna zelf inzetten, kunnen we nu ook hun doelgroep zoeken, vinden en benaderen. Zo kunnen we de hele conversiefunnel voor onze opdrachtgevers invullen.”

Mathijs Visser, directeur en mede-eigenaar van Happy Leads: “Met Permission zijn we al ruim 5 jaar lang succesvol in leadgeneratie, klantwerving en databaseverrijking. Door de nauwe samenwerking ontstaan er meer mogelijkheden om klanten te helpen met totaaloplossingen en vernieuwende online concepten op het gebied van klantwerving en leadgeneratie.”

Foto: Walter van de Wege

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in